Be a Supporter!

Stone-KillaStone-Killa

Main Audio Favorites Reviews Stats 86 Fans
Follow Stone-Killa

Contact Info / Websites

314 audio Reviews with Responses


[S_Rock] Lue's Knock [S_Rock] Lue's Knock

Rated 5 / 5 stars

Nice I feel dis 1 but NG kinda soft now wit Dees 2014's good 2 show fem music


S-Rock responds:

I'm for the people who want free beats! an easy way to get inspiration on free stuff if it's good or bad quality :P Thanks dude! Yeah newgrounds is getting kinda soft nowa days :/


Cobicistat Cobicistat

Rated 4 / 5 stars

lol makes me feel like im on a acid trip but dat aside sounds an oldschool video game i like it


phosphorusprocedure responds:

Haha thanks, dude. All about that acid vibe.


Kez- Like Me Kez- Like Me

Rated 4 / 5 stars

Nice but try puttin some adlibs n da background n maybe lil pinch of autotune


kenhandra responds:

thanks


Kez- Lonely Loner Kez- Lonely Loner

Rated 4 / 5 stars

Flow coo clarity is good bro but beat killin me bro kinda throws me off but fwm if u want better tracks


kenhandra responds:

I mess with it I like that get hyped beat


Dust Dust

Rated 4.5 / 5 stars

Coo like a old nas track but long time no hear holla at me bro


People find this review helpful!
MustyElbow responds:

Holla back haha
Thanks dude!


Instrumental 104 - DSDC Instrumental 104 - DSDC

Rated 5 / 5 stars

Nice Lol kinda reminds me of lil Wayne's old tracks back wen he could spit but fwm bro


SinZLazTWordZ responds:

Haha, right? Thanks man, appreciate the review, gonna see about gettin some lyrics up on this one at some point, might take a bit, but love the instrumental regardless.


- Set it off - - Set it off -

Rated 5 / 5 stars

nice...I can dig it lol but its u so I already know...but im still floatin around


Greeksta-69 responds:

HOLY SHITTTTTTTTTTT Whats up bro? Long time not talk!! Collabo 1 day soon? ahaha

-Greeksta


Loops Loops

Rated 4.5 / 5 stars

i like it just lil empty but DIS is NG so I already kno lol but Fwm homie I still got dat shit but ill send some of it 2 u 2 play around wit


People find this review helpful!
TheLastBobo responds:

alright yeah im down, send it to my email we can make something happen !


[S_Rock] Battle Worn [S_Rock] Battle Worn

Rated 5 / 5 stars

nice....never a disappointment nice 2 see somebody can still put quality out


S-Rock responds:

Thanks! I appreciate the review, it's nice too see reviews nowaday!
I'll continue to do what I do!


Welcom To The Show.. Welcom To The Show..

Rated 4.5 / 5 stars

nice

i like the feel of this track and the other u had fuck wit me on a collab id like 2 hear how ur style mixs wit mine check me out n let me kno


Dre-17 responds:

Thx Yo. Im Down. Hit Me Up